Zwrot towaru

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Rozumiemy, że każdemu może się przydarzyć nietrafiony zakup. Prezent, który nie do końca trafi w gusta obdarowanego lub koszulka, która nie leży idealnie. Nie robimy żadnego problemu ze zwrotem towaru, prosimy jedynie o to, by nie nosił on widocznych śladów używania. Na zwrot towaru masz aż 14 dni od daty otrzymania przesyłki!

Niechciane przedmioty możesz odesłać za pomocą dowolnego przewoźnika (Poczta Polska lub firma kurierska), pod warunkiem, że będzie to przesyłka rejestrowana. Do paczki włóż:

  • zwracany towar,
  • oryginał dowodu zakupu (paragon lub faktura, które zawsze znajdziesz w wysłanej do Ciebie paczce),
  • formularz odstąpienia od umowy, który pobierzesz pod tym linkiem.
Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy?

Większość zwrotów finalizujemy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem. Jeśli z jakiegokolwiek powodu będziemy mieli problem z Twoim zwrotem, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo.

Czy mogę zwrócić każdy zamówiony towar?

Nie robimy problemów ze zwrotem znakomitej większości zamówionych przedmiotów, prosimy jedynie o to, aby dotarły one do nas nie zniszczone, bez widocznych śladów intensywnego użytkowania.

Wyjątkiem od powyższej reguły są przedmioty personalizowane. Jeśli zamówiłeś np. przedmiot z imieniem lub własnym zdjęciem, nie będziemy mogli przyjąć go w ramach zwrotu.

Adres do wysyłki zwracanych towarów:

Sklep wGalopie.pl
PREZMEDIA

ul. Jaktorowska 18
96-325 Kuklówka Zarzeczna

Wymiana towaru

Otrzymałem towar, ale wybrałem zły rozmiar. Co robić?

W większości wypadków, poza przedmiotami personalizowanymi (np. koszulkami z imieniem podanym przy zamówieniu), nie będzie problemu z wymianą towaru na inny rozmiar czy kolor.

Najprościej dokonasz tego, korzystając ze swojego prawa do zwrotu towaru (opisanego obok na tej stronie) i zamawiając nowy towar w pożądanym rozmiarze.  W tym przypadku zwrot należności otrzymasz w ciągu kilku dni od odesłania nam zwracanych przedmiotów, a my tymczasem przygotujemy właściwy towar.

Dajemy Ci również możliwość wymiany zakupionych przedmiotów przez odesłanie ich do nas i dopłacenie kosztów ponownej wysyłki. W tym celu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, który znajdziesz pod tym linkiem.